Wyzwanie foto

To mój pierwszy post z telefonu... Mam nadzieję, że wyjdzie czytelnie :) kolejny tydzień jadę na wysokich obrotach i na bloga brakuje mi czasu. Ale nie odpuszczam! :) właśnie jadę do Warszawy na ślub brata, w środę wylatujemy. O tworzeniu nie ma mowy... Aczkolwiek fotografia to też sztuka, czyż nie? Co więcej aparat to nieodłączne wyposażenie mojej torebki. A jak nie aparat, to telefon. Ostatnio znajduje coraz więcej zalet fotografowania telefonem- zawsze mamy go przy sobie, zdjęcia robi się szybko i nieskomplikowanie, nie trzeba ręcznie ustawiać ISO czy przysłony, a aplikacje do obróbki oferują szeroką gamę filtrów i dodatków. To wszystko w zaledwie kilka minut, potem tylko jedno kliknięcie i zdjęcie ląduje na Facebooku albo instagramie.

Choć mnie instagram zawsze kojarzył się ze skupiskiem sweet foci w lustrze i z dziubkami, w końcu postanowiłam to sprawdzić. Owszem, karykatur lustrzanych odbić nie brakuje, ale można znaleźć również wiele naprawdę pięknych fotografii. I samemu można się takimi zdjęciami dzielić :)

A teraz do meritum- co wy na to, żebyśmy raz w tygodniu wymyslali temat, na który potem będziemy robić zdjęcia (aparatem, smartfonem, obrobione lub nie) i wrzucali je na fb albo insta? Będziemy oznaczać je hashtagiem #wyzwaniefoto dzięki czemu będę mogła je odnaleźć i w każdą niedzielę będę publikować je na blogu. Powstaną z tego ciekawe mozaiki pokazujące jak cudownie różnie możemy zinterpretować jeden temat. Z każdego zestawu wybierzemy też jedno najlepsze zdjęcie które potem utworzy kompilację najlepszych zdjęć miesiąca.

Jest to wszystko zrozumiałe? Macie ochotę na taką zabawę? :) Nie ma wymówek! Telefon każdy ma, a może ktoś odkryje w sobie pasję do fotografii jak ja? Zbliżają się wakacje, warto będzie łapać wspomnienia w takie kadry.

A więc temat na ten tydzień to: MIASTO

Pokażcie mi co najbardziej kochacie w waszym mieście. Mozecie to zinterpretować bardzo szeroko- np architektura, zieleń, ludzie, wydarzenia, zwierzęta... To ma być wasze prywatne spojrzenie na miejsce w którym mieszkacie (albo jesteście np na wycieczce).

Zdjęcia wrzucamy na facebooka albo instagrama z hasztagiem #wyzwaniefotomiasto (końcówka będzie się zmieniać w zależności od tematu). Czas mamy do niedzieli 21.06.2015

Telefony/aparaty w dłoń i ruszamy! Czekam na wasze ujęcia z niecierpliwością! :)

Ps. Mój nick na insta @mrs.miskowiec


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Pracownia MIŚKOWIEC © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka